beatriccejohansson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Beatrice Johansson - 29 augusti 2011 22:14

 

slänger in en bild på mig och kusinvitamin !


Hennes blogg:  http://lindavarnamnet.blogg.se

användarnamn: moroten

lösenord: rosascarf

Av Beatrice Johansson - 29 augusti 2011 21:56

Hej på er !


Förlåt så mycket för den dåliga uppdateringen.

Det har varit så mycket på sistone bara.

Men ska gottgöra er :)


kan väl börja med att berätta vad som hänt i helgen .


Fredag.

Skola, vi började efter schemat, men var en ganska chill dag :D

Kvällen spenderades med Ida Westberg, en häääääärlig kväll !

vi käka pizza och sen gick vi lite på tivoli, men det var ganska dött.


Lördag.

Upp 10 över 5 på morgonen och göra iordning allf för karlstad, min syster flytta dit för att studera på universitetet (stavning) där. Så var där halva dagen ungefär, när vi kom hem så börja vi röja i mitt rum för jag skulle/har hennes rum :) Så flytta massa saker efter vi kommit hem från karlstad. Vid 7 på kvällen drog vi ner till stan för att titta på karneval. Ganska tråkig. Lägger in bilder imorgon från karnevalen :)


Söndag.

Ja, vad finns det att säga om söndagen ? Inte så mycket faktiskt, har bara plockat och flyttat saker från mitt gamla rum till mitt nya :) Det gjorde jag i stort sett hela dagen.


Ja, det där var vad som hände i helgen :D Idag så har det varit skola .

Sovmorgon , men sov inte så länge för skulle duscha :D

Men efter skolan så drog jag ner till stan för skulle byta byxor med det gick inte :(

Fan vad sur jag blev.


Jaja, mamma ska tvätta dem och se ifall dem krymper, för dem var nämligen förstora :)


Ne, men nu ska jag nog dra mig mot sängen :D

är ganska trött :)


Godnatt på er :)

Av Beatrice Johansson - 26 augusti 2011 18:01

tjenare !


sitter hos ida westberg just nu och fixa hennes naglar precis !

ska snart dra ner och käka tjockis mat :D


muums .



skriver mer i kväll för ska dra nu . 


pusshej ! 

Av Beatrice Johansson - 24 augusti 2011 21:00

Go' kväll alla underbara !


hur har eran dag varit?

Min har varit chiiiill :D

Skolan börja halv nio , vi hade invigning på skolan , så då prata

några och alice i min klass sjöng två låtar :D

Sen efter dem hade klippt bandet så fick vi tårta :D


Sen var det bara en massa aktiviteter (man var i lag)

Och skoldagen sluta klockan 12.00 !


Drog mig ner mot biblo och lämna tillbaka några böcker.

sen drog jag mig hemåt och la mig titta på tv, hihihih jag somna ;)

sen kom pappa och gjorde mat, sen drog jag mig mot sanna !


Sitter här nu men ska snart dra :)


justja , kommun håller på att bygga nya lägenheter vid biblo men så börja ett av dem brinna :o

Och min mormor ska flytta in i det huset som börja brinna :o

hon var jätte ledsen !


hoppas hon kan flytta in dit ändå . :/


Blev ett ganska långt inlägg menmen ;))


nu ska jag dra mig.


pusssss !

Av Beatrice Johansson - 23 augusti 2011 12:47

Tjo :D


Kom till mamma för en stund sen , så tänkte skriva ett snabbt inlägg :D

Skolan börja idag, rätt chill :D

vi gjorde inte så mycket förutom att prata och rundvisning :)

För er som undrar vilken skola jag går på sä är det Högelid, den nya delen :D


Skit nice inuti :D


Under dagen vet jag inte vad som kommer att hända :D

vi får se :)


tänkte dra min nu iaf :D


Ha en bra dag !

pussss

Av Beatrice Johansson - 22 augusti 2011 16:43

hej på er !


sorry att jag inte hann skriva något i fredags :)

men min pappa kom och då var jag tvungen att åka :)


Men iaf, jag hade förut en blogg på blogg.se men jag har bytte :)

bloggplatsen verkar enklare ;))


Men kan ju berätt vad som har hänt i helgen :)


I lördags så var jag och sanna i skövde och shoooppa !

hitta : en bh , 2 tröjor och örhängen :))


Igår så var ja med sanna oxå men vi chilla mest :))

Sov hos henne oxå, så sitter i tröja och morgonrock på mig :D


Men ska snart hem och duscha :D


Ne nu ska jag ta på mig och dra mig hemåt :D


Justja , det kanske inte blir så mycket inlägg i veckan men det är för jag är hos pappa och han har ingen dator :)


Men jag ska försöka så gott jag kan :D


pusshej !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live You'r Dream

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards