beatriccejohansson

Alla inlägg under september 2011

Av Beatrice Johansson - 27 september 2011 18:44


     

Måndags.

 Blus - H&M

 Byxor - VeroModa

 Skor - Skopunkten



 

Idag

 Linne - GinaTricot

 T-shirt - H&M

 Byxor - VeroModa


Av Beatrice Johansson - 27 september 2011 15:00

Tjenare !

Dagen har varit extremt chill som gårdagen typ . Hade bara 3 lektioner bara för att hela skolan hade orientering, fast olika tider ofc. Jag sprang (okej gick) med Alice :)

Vi hitta alla kontroller, vilket är bra ;) Vi slutade efter orienteringen och då var klockan 1 typ . Mamma hade varit där förut och kollat och då sa hon att hon kunde ta lite av mina grejer hem och då fick hon ta min ena väska och jacka men så klantig jag är så låg mina nycklar i jackan och jag hade låst min cykel :P

Men mamma var snäll och kom med mina nycklar :)

hihihihihi . neeee nu måste jag studa biologi :)


Tänkte lägga in dagens och gårdagens outfit också :)


pusshej !

Av Beatrice Johansson - 25 september 2011 11:01

      


Vinterjacka - Rusta

Uggs - Rusta

boots (typ) - Skopunkten

Blus - H&M

  

Av Beatrice Johansson - 25 september 2011 10:56

Morron på er !


Bloggen har stått stilla ett tag, men det 'r för att det har varit mycket med skolan och så har jag varit hos pappa varannan vecka och han dock ingen dator så då är det ganska svårt att blogga. Men nu i veckan så är jag hos mamma och då ska jag försöka så mycket det går :)


Iaf, igår var jag i skövde och köpte höst/vinter skor, blev en jacka också och en blus typ.


Slänger in bild sen.  Veckan blir chill ! Slutar tidigt imorgon , och tisdag orienterings tävling -.-' allt jag har att säga !


Sådär, det var väl allt :P


Puuuss!

Presentation


Live You'r Dream

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards