beatriccejohansson

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

11.11.09

Av Beatrice Johansson - 9 november 2011 21:53

Ny header !

Fixade ihop en snabbt för var trött på den gamla (:

Men den blev inte så bra, men ska försöka fixa en annan som är lite bättre.


Öhm, dagen... mhh..

Skolan som vanligt, försökte ta lite kort förut när jag kom hem, men det blev inte så bra.

Så drog in igen och fixa lite, drog till Sanna och Mette vid 6 typ och kolla på film (:

Vad det var för någon vet jag inte ;)

Spela ett spel på sannas mobil också, det var som ett pussel typ :pp

Jaja, min dag däääär . Inte så meega bra men något iaf ;)

Nu så blie True Blood, sen när det är slut ska jag läsa på engelskan.


Nej, nu ska jag parkera framför tv och titta på True Blood !

mysiiiigt.


Godnatt, puss :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Johansson - 20 november 2011 10:39

Hejsan. Jag har bytt blogg . Så nu har jag istället på devote.se Jag kommer inte att skriva här mer utan på devote.   Här är min blogg på devote.se beatriccejohansson.devote.se ...

Av Beatrice Johansson - 20 november 2011 10:39

Hejsan. Jag har bytt blogg . Så nu har jag istället på devote.se Jag kommer inte att skriva här mer utan på devote.   Här är min blogg på devote.se beatriccejohansson.devote.se ...

Av Beatrice Johansson - 18 november 2011 18:07

freeeeeedagkvääääääll !  och jag och ida kööööör på donken ikväll !  hihihihihihihi....   tyyyp damp? (; näää, ska skärpa mig nu !!!!   okejj :) ska snart dra tii donken med ida så fort hon är klar (:   jajajaj, skriiver mer i kvä...

Av Beatrice Johansson - 15 november 2011 22:48

Go'kväll ! sen bloggning... Jaja, jag sitter just nu hos bästis och ska sova hos henne :) myys (: Det blir ett snabbt inlägg nu för ska väl duscha snart och sen går jag och sanna och lägger oss    ttär ju na Imorgon ska jag på bio med Thina...

Av Beatrice Johansson - 13 november 2011 18:41

sjuuuuuuukt sugen på en Iphone 4 svart ! Har letat runt som en galning efter en billig, men hittar knappt någon    Ska dra ner mot stan imorgon och kolla på expert om dem har Iphone 4 och vad den kostar !   Iaf, i veckan kommer det att stå st...

Presentation


Live You'r Dream

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards