beatriccejohansson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Beatrice Johansson - 9 oktober 2011 10:55



Den här lyssnar jag på 24/7 typ !




<3

Av Beatrice Johansson - 9 oktober 2011 10:52


Jag gillar denna låt grymt mycket !





Av Beatrice Johansson - 9 oktober 2011 10:30

             


kläderna + volymtången !

Av Beatrice Johansson - 9 oktober 2011 10:20

Hej på er !


Dålig bloggning på en vecka med det få ni stå ut med. Iaf, igår var jag på loppis med mamma, effie och ulrik. Hitta några tröjor, slänger in bilder sen efter inlägget :D

Sen åkte vi till mammas kompis som också hade loppis, där hitta jag en volymtång.

Alltid velat ha en sådan. Och dem hade världens SÖTASTE kattungar !!

Snacka om att jag ville ha en ! Dem var 5 veckor tror jag. Jag blev så käääääär!!!


Men mamma vill inte ha en till katt :( inte pappa heller :'(


jaja, får väl skaffa mig en när jag har flyttat hemifrån. Effie var på kalas igår, när hon hade kommit hem vid 6 där så åkte vi och köpte pizza på Viking. Mums, så okte vi hem och åt , och Alfonz satt vid mamma och ulrik och dreeeegla (;


Tänkte fixa mig och ta en promenad med min kamera !


Pusshej !

Av Beatrice Johansson - 1 oktober 2011 12:29

Hejsan på er !

Sitter just nu i Karlstad hos min syster i hennes lägenhet :)

Vi ska sätta upp några tavlor hos henne och ta en sväng till Ikea. Vad dagen sen har att erbjuda vet jag inte än så länge . vet bara att jag kommer att vara i Karlstad en bra stund, till ikväll kanske :)


Det kanske inte blir så mycket bloggning i veckan, för jag är hos pappa och han har ingen dator.


Ska nog dra mig nu :)


pusshej !

Presentation


Live You'r Dream

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards